قطعات بلدوزر کوماتسو اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند و سالم بودن هر کدام از قطعات ضرورت دارد. بلدوزر به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین آلات سنگین است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف در سطح جهان مشاهده نمود. بلدوزر کوماتسو از جمله ماشین های قدرتمند در این دسته میان رقبای تجاری این شرکت می باشد. بلدوزر از نظر شکل ظاهری، طراحی فوق العاده ای داشته و عملکرد آن میان ماشین های گریدر و لودر می باشد. با توجه به اینکه برخی از شرکت های صنعتی اقدام به تأمین این نوع ماشین نموده اند، فروش قطعات بلدوزر کوماتسو توسط فروشندگان عرضۀ لوازم ماشین آلات راهسازی و ساختمانی صورت می گیرد.

فروشگاه سرویس قطعه بیش از یک دهه است که توانسته موفق به راه اندازی فعالیت خود در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات و لوازم ماشین آلات سنگین شوند. متناسب با مدل های ماشین آلات بلدوزر کوماتسو که در داخل کشور مورد استفاده قرار گرفته می شوند، انواع لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو را تأمین نموده و در دسترس انتخاب دارندگان این نوع ماشین آلات قرار دهند.

نحوۀ تشخیص قطعات بلدوزر کوماتسو اورجینال

متأسفانه در سطح بازار، برخی از افراد قطعات تقلبی را بجای قطعات اورجینال به فروش می رسانند و این مسئله موجب شده که سخت تر بتوانند لوازم یدکی اورجینال را تهیه نمایند. بلدوزر مجهز به تیغۀ فولادی در قسمت جلو می باشد که جهت خاک، نخاله های ساختمان، مصالح ساختمانی و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هر لحظه امکان آسیب دیدگی برای قطعات بلدوز کوماتسو وجود دارد. در این صورت نیاز به تأمین لوازم یدکی نو و اورجینال است که بتوان آنها را جایگزین قطعات معیوب نمود.

قیمت لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو اورجینال بر اساس نرخ روز ارز، نوع قطعات و مدل ماشین تعیین می گردد. جهت خرید قطعات انواع بلدوزر اورجینال می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید و قطعات مورد نظر را به صورت تلفنی استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 431
نمایش همه
علاقه مندی ها ()