لوازم یدکی گریدر شامل انواع قطعات مختلفی است که هر کدام از آنها نقش مهمی در عملکرد گریدر دارد. گریدر از دسته بندی ماشین آلات سنگین محسوب می شود و کاربرد آن را می توان در اجرای پروژه های متعدد راهسازی و عمرانی مشاهده نمود. گریدر مجهز به تیغه هایی در ابعاد مختلف در قسمت جلویی و انتهایی ماشین می باشد و امکان هموارسازی و شیب دار نمودن سطح جاده را برای افراد مهیا می سازد. هر چه میزان کاربرد گریدر افزایش می یابد، امکان آسیب دیدگی قطعات و خرید لوازم یدکی گریدر برای دارندگان این نوع ماشین وجود دارد.

شرکت پارت یدک راهسازی سال های متوالی است که به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ تأمین و پخش انواع قطعات ماشین آلات گریدر، بیل مکانیکی، بلدوزر، لودر، لیفتراک و ... در تهران فعالیت دارد. البته با راه اندازی سایت رسمی مجموعۀ خود، توانسته اند امکان سفارش گیری اینترنتی قطعات گریدر و دیگر ماشین آلات را فراهم نموده و به سراسر کشور تحویل دهند.

خرید انواع قطعات گریدر اصل

گریدر از جمله ماشین آلات پرکاربرد است که مدل های سبک آن در امور حفر نهر آب نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. یکی دیگر از موارد کاربرد عمدۀ ماشین آلات گریدر در فصول سرد سال می باشد. در واقع با استفاده از این نوع ماشین می توان برای عملیات برف روبی سطوح جاده های درون شهری و برون شهری استفاده نمود. خرید و فروش لوازم یدکی گریدر متناسب با برند و مدل های رایج ماشین در سطح کشور صورت می گیرد.

شرکت پارت یدک راهسازی متناسب با مدل گریدرهای موجود در کشور، انواع  قطعات گریدر را تأمین و عرضه می کنند. مالکین ماشین آلات گریدر می توانند به صورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی، قطعات مورد نظر خود را استعلام نموده و پس از اطمینان یافتن از اصل بودن قطعات، با قیمت مناسب خریداری کنند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()