جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی می توانید از طریق مراکز پخش تجهیزات ماشین آلات راهسازی اقدام نمائید. بیل مکانیکی یکی دیگر از ماشین های مهم و پرکاربرد است که از آن می توان جهت اجرای عملیات های عمرانی، راهسازی و غیره استفاده نمود. بیل مجهز به باکت بزرگ با بازوی مفصلی است که امکان کندن خندق، حفاری عمیق سطوح خاکی را میسر می سازد. با استفاده از این نوع ماشین، می توان خیلی از کارهای عمرانی را در مدت زمان اندک انجام داد و صرفه جویی مالی و زمانی را جهت اجرای پروژه های مختلف مهیا می سازد. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی سانی در لیست تجهیزات برخی از ماشین آلات سنگین برخی از مراکز عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین وجود دارد.

فروشگاه هیدروسنتر تقریباً یک دهه است که توانسته اند در زمینۀ واردات و پخش قطعات و ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند. جهت برآورده نمودن نیاز بازار، این مجموعه توانسته موفق به تأمین انواع سوپاپ دود و هوا بیل مکانیکی، شاتون موتور، یاتاقان ثابت و متحرک انواع بیل مکانیکی، رینگ دور پیستون، میل سوپاپ، انواع فیلتر روغن، فیلترهای هوا و غیره گردند.

موارد مهم اساسی خرید قطعات بیل مکانیکی سانی

دارندگان ماشین آلات بیل مکانیکی سانی باید به این مسئلۀ مهم توجه داشته باشند که متناسب با ظرفیت ماشین از آن جهت اجرای پروژه های عمرانی، خاکبرداری، حفاری و کانال کشی استفاده نمایند. عدم توجه به نکات این چنینی می تواند منجربه آسیب دیدگی قطعات بیل مکانیکی شود. در صورت آسیب دیدگی قطعات بیل مکانیکی سانی، توصیه می کنیم نسبت به مرتفع نمودن ایرادات اقدام نمائید. به طور کلی عدم استفاده از ماشین آلات سنگین، خسارات سنگینی برای فرد خواهد داشت. بدین وسیله خرید قطعات بیل مکانیکی سانی و جایگذاری آن با قطعات معیوب ضرورت دارد.  

برای خرید انواع قطعات بیل مکانیکی و لودر می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر اقدام نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()