لوازم یدکی بلدوزر متناسب با مدل های مختلف ماشین تهیه می گردد. بلدوزر یکی دیگر از ماشین آلات پر کاربرد در حوزۀ انجام عملیات عمرانی و راهسازی می باشد. البته از ماشین بلدوزر جهت انجام عملیات های ساختمانی نیز به کار برده می شود. طراحی شکل ظاهری بلدوزر همانند تراکتور و گریدر می باشد و متشکل از یک تیغه در قسمت جلویی می باشد. جهت بازیابی عملکرد بلدوزرهای آسیب دیده، خرید لوازم یدکی بلدوزر ضرورت دارد.

فروشگاه هیدروسنتر یکی دیگر از فروشندگان مطرح در حوزۀ پخش قطعات ماشین آلات سنگین همانند لوازم یدکی بلدوزر، گریدر، لودر، بابکت، جرثقیل و ... می باشند.

خرید لوازم یدکی بلدوزر و ویژگی آنها

با توجه به قابلیت هایی که این نوع ماشین دارد، کاربرد آن را می توان جهت امور ساخت و ساز و حفارش مشاهده نمود. البته جهت حفاری خاک و تسطیح جاده نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت نگهداری مسیرهای موقت خاکی، احداث راه های موقت در کوهستان و زمین های سنگلاخی و ناهموار مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید لوازم یدکی بلدوزر می توانید به مجموعه های عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید.

کمپانی های سازندۀ ماشین آلات بلدوزر توانسته اند، موفق متناسب با مصارف گوناگونی که ممکن است این خودرو داشته باشد، در ابعاد کوچک و بزرگ ماشین آلات بلدوزر را ساخته و به بازار عرضه نمایند. در سطح بازار شاهد فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو، قطعات بلدوزر کاترپیلار، هیوندا و غیره می باشیم.

اگر قصد خرید قطعات بلدوزر چرخ زنجیری دارید، می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید. جهت تهیۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات بلدوزر، توجه به اصلی بودن قطعات ضرورت دارد و از مراکز معتبر و مطمئن خریداری کنید. بی توجهی به این موضوع، می تواند قطعات دیگر بلدوزر را درگیر کند.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1004
نمایش همه
علاقه مندی ها ()