قطعات بیل مکانیکی دوسان اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهند. شرکت دوسان به عنوان طراح و سازندۀ ماشین های سنگین و همچنین موتور دیزل و ژنراتور فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعۀ معتبر توانسته طی سال ها فعالیت مداوم، بر تنوع محصولات خود بی افزاید و ماشین آلات با کیفیتی را تولید و روانۀ بازار جهانی نماید. در حال حاضر کاربرد ماشین آلات راهسازی دوسان را می توان در سطح کشور مشاهده نمود. به طبع آن فروش  لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان در لیست عرضۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین قرار دارد.

فروشگاه هیدروسنتر به صورت تخصصی در حوزۀ واردات و پخش انواع قطعات بیل مکانیکی دوسان و دیگر برندهای معتبر جهانی همچون کوماتسو، کاترپیلار، نیوهلند و ... فعالیت می کند. جهت استعلام قیمت لوازم یدکی ماشین های سنگین می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی نیز انجام دهید.

خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان و نکات مهم آن

با توجه به کاربرد ماشین آلات بیل مکانیکی دوسان در سطح کشور، توسط مجموعه های عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، امکان تأمین لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان برای دارندگان این خودرو فراهم می باشد.

با توجه به اینکه ماشین بیل جهت انجام پروژه های سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند، امکان آسیب فنی و شاسی بدنه برای آن وجود دارد. دلایل متعددی برای آسیب دیدگی بیل مکانیکی وجود دارد که موجب آسیب دیدگی برخی از قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی دوسان می شود. استفادۀ مکرر و طولانی مدت، فشار بیش از توان قطعات بیل، انجام فعالیت های سنگین و فرسودگی لوازم یدکی برخی از موارد مهم هستند که موجب آسیب دیدگی  قطعات بیل مکانیکی دوسان  می شود.

اگر مالک یکی از بیل های برند دوسان می باشید، می تواند از طریق فروشگاه هیدروسنتر، موجودیت و قیمت قطعات بیل مکانیکی دوسان را به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 452
نمایش همه
علاقه مندی ها ()