لوازم یدکی جرثقیل از تنوع بالایی برخوردار است چون اجزای تشکیل دهندۀ ماشین می باشد. جرثقیل از جمله ماشین آلات پرکاربرد در اجرای پروژه های ساختمان سازی و باربری است چون به واسطۀ دکل و بازوی مفصلی که از آن برخوردار بوده، امکان جابجایی وسایل سنگین توسط این ماشین وجود دارد. طراحی ماشین آلات جرثقیل به نحوی است که به راحتی می توان از آن در راستای قائم جهت جابجایی وسایل بسیار سنگین استفاده نمود. البته این خودرو نیز ماهیت مکانیکی داشته و امکان آسیب دیدگی و نقص فنی برای آن وجود دارد. بدین وسیله ممکن است دارندگان چنین ماشین آلاتی نیاز به خرید لوازم یدکی جرثقیل داشته باشند.

شرکت پارت یدک راهسازی از جمله مجموعه های بزرگ ارائه کنندۀ انواع قطعات و لوازم یدکی جرثقیل متناسب با مدل های رایج این خودرو در سطح کشور می باشند.

خرید لوازم یدکی جرثقیل با برندهای معروف

همانطور که می دانید در سطح جهان تعدادی از کمپانی ها به صورت حرفه ای در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند. در همین راستا توانسته اند موفق به طراحی و ساخت ماشین جرثقیل در مدل های مختلف گردند. به دنبال آن نیاز به تأمین لوازم یدکی انواع جرثقیل دارند. کمپانی های معتبری همچون کاتو، تادانو، کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا و ... در لیست ماشین آلات سنگینی که تولید می کنند، می توانید شاهد ساخت و عرضۀ ماشین آلات جرثقیل در مدل های مختلف باشید. جرثقیل سقفی، جرثقیل بازویی، جرثقیل وینچ، جرثقیل دروازه ای، جرثقیل قلاب دار و ... از جمله مدل های مختلف این ماشین محسوب می شوند. در این صورت نیاز به تهیۀ قطعات جرثقیل به صورت اختصاصی و بر اساس مدل و برند ماشین است.

جهت دریافت راهنمایی و استعلام قیمت لوازم یدکی مدل های مختلف جرثقیل می توانید با مرکز فروش پارت یدک راهسازی تماس حاصل فرمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 389
نمایش همه
علاقه مندی ها ()