لوازم یدکی لودر کوماتسو متشکل از قطعات مختلفی است که اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهند. لودر از جمله ماشین های سنگینی است که کاربرد آن را در کلیۀ پروژه های راهسازی و عمرانی می توان به وفور مشاهده نمود. با استفاده از لودر می توان با ظرفیت زیادی خاک جابجا نمود و بدین وسیله بسترسازی لازم جهت احداث جاده، ساختمان، سد، پل، استخراج مواد معدنی و غیره را انجام داد. لودر متشکل از قطعات در دسته بندی های مختلف است که می توان به لوازم یدکی موتور لودر، لوازم یدکی چرخ لودر، لوازم یدکی هیدرولیکی و ... اشاره نمود. هنگام خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو باید نسبت به این مسئله توجه داشت.

جک کامل، کریر چرخ، یاتاقان، واشر کامل، اوربیتال فرمون، کله گاوی، لنت ترمز، سوزن انژکتور، اویل پمپ، بوش، سر سیلندر، پین بوش دکل، شیشه کابین و ... برخی از انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو محسوب می شوند. کمپانی کوماتسو با در نظر گرفتن حجم کار، توانسته اند موفق به طراحی ماشین لودر در مدل های مختلف گردند.

لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو، لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کوماتسو و لوازم یدکی لودر بکهو کوماتسو از جمله دسته بندی های اصلی قطعات لودر کوماتسو محسوب می شوند. هنگام تهیۀ قطعات ماشین آلات سنگین باید مشخصات فنی لوازم یدکی آسیب دیده را مد نظر قرار دهید. شرکت پارت یدک راهسازی از جمله عرضه کنندگان قطعات ماشین آلات سنگین است که توانسته اند امکان خرید قطعات لودر کوماتسو را برای دارندگان این برند فراهم نموده است.

کمپانی کوماتسو، لودر چرخ زنجیری را متناسب با جاده های ناهموار خاکی ساخته اند، تا بدین وسیله امکان حفاری و خاکبرداری در مناطق ناهموار به راحتی قابل اجرا باشد. بدون شک استفادۀ مداوم از لودر، ممکن است موجب آسیب دیدگی و نقص فنی لودر گردد که در نتیجۀ آن نیاز به تعمیرات و تعویض قطعات آسیب دیده داشته باشید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()