لوازم یدکی گریدر را می توان به واسطۀ فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال تهیه نمود. گریدر از دیگر ماشین آلات سنگینی است که کاربرد آن را می توان هنگام اجرای برخی از پروژه های عمرانی و راهسازی مشاهده نمود. طراحی گریدر به نحوی است که مجهز به تیغه های لبه تیز و صاف در محورهای جلویی و یا عقبی ماشین می باشند. بدین ترتیب امکان هموار نمودن سطح جاده با ماشین گریدر به راحتی صورت می گیرد. سالم بودن قطعات گریدر از اهمیت بالایی برخوردار است. البته در صورت نیاز، امکان خرید  لوازم یدکی گریدر توسط فروشگاه های عرضۀ کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین وجود دارد.

پارت یدک راهسازی از دیگر مراکز معتبر در حوزۀ پخش قطعات و لوازم یدکی گریدر، لودر، بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین در سطح کشور می باشند. البته این مجموعه فعالیت خود را در تهران آغاز نموده و با راه اندازی سایت شرکتی، توانسته اند امکان سفارش دهی اینترنتی را برای مشتریان فراهم نمایند.

خرید لوازم یدکی گریدر با برندهای معتبر

ماشین گریدر از جمله ماشین آلات سنگین موجود در بازار است و هدف از بکارگیری این ماشین، شیب بندی دقیق سطح جاده می باشد. در واقع استفاده از لبه های تیغ برای گریدر، امکان برف روبی سطح جاده را نیز فراهم می سازد. البته امکان جابجایی خاک با ظرفیت زیاد همچون لودر وجود ندارد. بدین ترتیب فشار آوردن به گریدر، موجب آسیب و نقص فنی ماشین می شود که نیازمند به خرید قطعات گریدر است. قطعات گریدر متناسب با مدل های رایج این ماشین در سطح بازار می باشد.

مجموعه کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین، در لیست ماشین آلات خود توانسته اند گریدر را در مدل های مختلف ساخته و در دسترس صنعت گران قرار دهند. مجموعه های پیمانکاری راهسازی با تهیۀ گریدر، می توانند جهت تسطیح و شیب بندی سطح جاده از آن استفاده نمایند.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 343
نمایش همه
علاقه مندی ها ()