لودر ولوو یکی از بهترین و با کیفیت ترین لودر ها بوده و این ماشین در پروژه های عمرانی و راهسازی استفاده بسیار زیادی دارد و قطعات لودر ولوو بسیار مقاوم بوده و می تواند عملکرد مناسبی را در ایجاد نمایند.  قطعات لودر ولوو نیز مانند هر نوع قطعی دارای عمر مفیدی است که پس از گذراندن شدن آن ، باید خرید را انجام دهید زیرا قطعات در زمان استفاده ممکن است دچار شکستگی یا خرابی شوند یا اینکه در طول زمان دچار فرسودگی گردند بنابراین به راحتی می توانید تعویض قطعات لودر ولوو را انجام دهید.

قیمت لوازم یدکی لودر ولوو با توجه به کیفیت ساخت و مدل ماشین و همچنین ابعاد قطعه و نوع آن در نظر گرفته شده و هر یک از قطعات با قیمت های مختلفی ارائه می گردد.

انواع قطعات لودر ولوو

همانطور که می‌دانیم لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی از انواع مهم لودر ها بوده و هر یک به قطعات مختلفی نیاز دارند و دارای مقاومت بالایی باشند تا در زمان انجام پروژه های کاری بتوانند دوام بیاورند، به همین جهت استفاده از قطعات بی کیفیت و در برندهای ناشناخته پیشنهاد نمی‌شود و اگر بخواهید عملکرد بسیار خوب و مناسبی را از لودر مشاهده کنید باید حتماً از قطعات لودر ولوو یا سایر برند های معتبر استفاده کنید. لودر از جمله ماشین آلاتی هستند که در بخش راهسازی و عمرانی از آن استفاده ویژه‌ای شده و معمولاً در پروژه های عمرانی این ماشین‌آلات به چشم می خورند. از لودر ها برای خرید کندن جو ، گودبرداری ، کندن ریشه های درختان ، خاکبرداری، جابجایی مصالح و غیره استفاده می شود.

از مهم ترین  لوازم یدکی لودر ولوو می توان به شاسی، فیلتر آلات ، اکسل، پمپ گیربکس، موتور و غیره اشاره کرد که هر یک از این قطعات با توجه به مدل های لودر در انواع متفاوتی می باشند که دارای مشخصات فیزیکی و توان مصرفی مختلفی نیز می باشند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 476
نمایش همه
علاقه مندی ها ()