لوازم یدکی گریدر به نحوی طراحی شده اند که بتوان از آن در اجرای پروژه های سنگین راهسازی و عمرانی استفاده نمود. گریدر از جمله ماشین آلات مهم و اساسی است که نقش کلیدی در پیشرفت عملیات خواهد داشت. طراحی بدنۀ گریدر و انتخاب نوع  لوازم یدکی گریدر در راستای شیب سازی و همچنین تسطیح جاده های خاکی و آسفالت می باشد.

اجزای اصلی ماشین گریدر را قطعات بدنه یا شاسی، تیغه ها، چرخ ها، قسمت موتور، بخش سیستم احتراق و برق تشکیل می دهد. گریدر مجهز به تیغه هایی در ابعاد مختلف است که امکان نصب آنها در قسمت محور جلویی و یا عقب ماشین وجود دارد و به واسطۀ آنها، راننده می تواند سطوح جاده را صاف نموده و از آن برای شیب سازی دقیق جاده و شانه سازی استفاده کنند. علاوه بر آنکه در فصول سرد سال از مزایای ماشین گریدر جهت سرعت بخشیدن به امور برف روبی جاده های درون شهری و برون شهری استفاده می شود. فروش لوازم یدکی گریدر در راستای مرتفع نمودن ایرادات فنی این ماشین آلات است.  

فروشگاه هیدروسنتر دارای سابقۀ طولانی و درخشان در حوزۀ تأمین و فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون قطعات گریدر، بیل مکانیکی، لودر، مینی لودر، غلطک و ... در تهران تأسیس شده است و با گذشت زمان توانسته اند سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را نسبت به گذشته بهبود ببخشند و پخش انواع لوازم یدکی را در سطح شهرستان ها نیز داشته باشند. فروش قطعات گریدر هپکو به سایت مراجعه کنید.

با توجه به کاربردی که گریدر دارد، صاف بودن لبه های تیغه از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو بروز کوچکترین اختلال در عملکرد تیغه و یا ایجاد خمیدگی بر روی تیغه های گریدر، نیاز به رسیدگی و بررسی دقیق دارد. در صورت لزوم نسبت به تعویض و خرید لوازم یدکی گریدر اقدام نمائید. به واسطۀ مراکز توزیع قطعات اورجینال، با اطمینان خاطر انواع لوازم یدکی گریدر برندهای معتبر داخلی و خارجی را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 438
نمایش همه
علاقه مندی ها ()