قطعات گریدر هپکو متشکل از لوازم یدکی متعددی است که در دسته بندی های مختلف جایگذاری می شوند تا عملکرد خاص خود را در میان ماشین آلات سنگین راهسازی داشته باشد. طراحی ماشین گریدر به نحوی است که کاربرد این نوع این ماشین سنگین را می توان در اجرای پروژه های راهسازی چون شیب سازی و تسطیح نمودن جاده مشاهده نمود. از این رو کاربرد گریدر را می توان در سطح کشور و انجام عملیات های عمرانی مختلف مشاهده نمود. فروش قطعات گریدر هپکو بر اساس مدل های رایج این برند در سطح کشور صورت می گیرد.

فروشگاه هیدروسنتر از جمله مجموعه های شاخص در حوزۀ فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین همچون قطعات گریدر هپکو، کوماتسو، کاترپیلار و غیره در تهران و شهرستان ها آغاز نموده است.

خرید قطعات گریدر هپکو با قیمت ارزان

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید قطعات گریدر هپکو وجود دارد، داشتن کیفیت بالای این محصول می باشد که توسط کمپانی هپکو اراک به بازار داخل عرضه شده است. کمپانی هپکو در استان مرکزی و شهرستان اراک راه اندازی شده است و توانسته اند به عنوان یکی از مجموعه های پیشرو در صنعت طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین در ایران فعالیت خود را آغاز کند. این چنین توانسته اند ماشین گریدر را در مدل های مختلف تولید نموده و در دسترس صنعت گران قرار دهند. بدین ترتیب مجموعه هایی که نیاز به تأمین ماشین آلات سنگین هستند، می توانند با قیمت ارزان از مزایای محصولات هپکو استفاده نمایند. البته امکان خرید قطعات گریدر هپکو برای افراد به راحتی صورت می گیرد و افراد با دغدغۀ کمبود قطعات ماشین روبرو نخواهند بود.

در صورت نیاز به تأمین قطعات انواع گریدر هپکو می توانید از طریق کادر فروش هیدروسنتر، لوازم یدکی مورد نیاز خود را استعلام نمائید. البته می توانید به صورت تلفنی و یا ارتباط اینترنتی از قیمت  لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو  و قطعات گریدر هپکو مطلع گردید و سپس لوازم یدکی مورد نیاز خود را سفارش دهید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 377
نمایش همه
علاقه مندی ها ()