لوازم یدکی جرثقیل کاتو متشکل از انواع قطعات ریز و درشت می باشند که جهت اجرای کارهای متفاوت در طراحی ماشین آلات جرثقیل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد جرثقیل جهت حمل و نقل وسایل سنگین در کمپانی های متعددی چون بنادر، پروژه های ساختمان سازی، اجرای عملیات عمرانی و راهسازی، صنایع هواپیماسازی، صنایع کشتی سازی، صنایع دریایی و غیره می باشیم. از این رو هر زمان امکان آسیب دیدگی برای قطعات جرثقیل حین انجام کار وجود دارد. بدین ترتیب ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو و هر برند دیگری داشته باشید. بدین ترتیب جهت تأمین قطعات لازم است که به مراکز عرضۀ قطعات ماشین آلات راهسازی مراجعه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر مفتخر است به عنوان یکی از مراکز معتبر در عرصۀ واردات تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران راه اندازی شده است. در لیست محصولاتی که قادر به تأمین آنها می باشد، می توانید انواع لوازم یدکی جرثقیل کاتو را مشاهده نمائید.

نکات کلیدی خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو

کمپانی کاتو در کشور چین فعالیت خود را در سال 2006 آغاز نموده است و توانسته طی سال ها فعالیت بی وقفه موفق به تولید و عرضۀ انواع جرثقیل کاتو در مدل و ظرفیت های مختلف گردند. بدین ترتیب مجموعه های مختلف که نیاز به تأمین جرثقیل دارند، بتوانند یکی از مدل های جرثقیل کاتو را با قیمت مناسب تهیه نموده و از آن جهت اجرای پروژه های حمل و نقل استفاده نمایند. ماهیت جرثقیل همچون هر ماشین دیگری مکانیکی است، از این رو طی کار با جرثقیل امکان آسیب دیدگی برای این نوع ماشین وجود دارد و ممکن است نیاز به خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو اصل داشته باشید. البته این موضوع مهم در رابطه با برندهای مختلف جرثقیل صدق می کند.

برای اطلاع از قیمت  خرید قطعات جرثقیل  کاتو می توانید با پرسنل فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید و قطعات مورد نیاز خود را سفارش دهید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 783
نمایش همه
علاقه مندی ها ()