قطعات بیل مکانیکی هیوندا شامل انواع لوازم یدکی در مدل های مختلف می باشد. هیوندا از برندهای معتبر کرۀ جنوبی است که از ابتدای فعالیت حرفه ای خود در حوزۀ طراحی و ساخت ماشین آلات سنگین در مدل های مختلف آغاز نمود. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار، امکانات و سرمایه ای که توانست فراهم کند، توانستند موفق به راه اندازی مجموعه ای بزرگ در حوزه های مختلف چون خودرو سازی، قطعات و لوازم یدکی، حمل و نقل و ... گردند. در این بین کمپانی تولید کنندۀ ماشین آلات سنگین توسط این مجموعه، فروش  قطعات بیل مکانیکی هیوندا و دیگر ماشین آلات سنگین را در لیست خدمات دهی خود داشته باشند.

با توجه به اهمیت کاربرد ماشین بیل مکانیکی در اجرای برخی از پروژه های سنگین راهسازی، ساختمان سازی و غیره فروشگاه سرویس قطعه اقدام به تأمین و فروش انواع قطعات بیل مکانیکی هیوندا در مدل های مختلف نموده است.

فروش قطعات مینی بیل مکانیکی هیوندا

توسط کمپانی هیوندا شاهد ساخت بیل مکانیکی در مدل های مختلف می باشیم و به طبع آن نیاز به تأمین انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی هیوندا متناسب با مدل های مختلف بیل می باشیم. بیل مکانیکی هیوندا 500LC-7، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هیوندا 55W-9، بیل مکانیکی چرخ لاستیکی هیوندا 170W-7 و ... از جمله انواع بیل مکانیکی هستند که توسط این کمپانی تولید و روانۀ بازار می شوند. از این رو افرادی که چنین ماشین آلاتی را تهیه نموده اند، در صورت روبرو شدن با نقص فنی برای بیل، بتوانند موفق به خرید قطعات بیل مکانیکی هیوندا به صورت اورجینال گردند.

فروش قطعات مینی بیل مکانیکی هیوندا در لیست قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین توسط فروشگاه سرویس قطعه صورت می گیرد. جهت تهیۀ قطعات بیل مکانیکی های هیوندا می توانید به واسطۀ کارشناسان فروش این مجموعه استعلام نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 504
نمایش همه
علاقه مندی ها ()