قطعات گریدر هپکو متشکل از انواع قطعه ریز و درشت می باشد. گریدر یکی از پرکاربردترین ماشین آلات سنگین است که در اجرای اکثر پروژه های عمرانی و راهسازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با استفاده از گریدر می توان در مدت زمان اندک سطح جاده های ناهموار را صاف نمود. این نوع ماشین مجهز به تیغه های صاف و تیز می باشد که با قرار دادن آنها بر روی زمین، می توانند به سهولت سطوح خاک را هموار سازند. فروش قطعات گریدر هپکو در لیست  قطعات گریدر هپکو در مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین وجود دارد.

فروشگاه سرویس قطعه نیز یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ فروش لوازم یدکی گریدر هپکو و دیگر برندهای معتبر خارجی فعالیت خود را آغاز نموده است. به واسطۀ این مجموعه امکان خرید انواع قطعات ماشین آلات راهسازی برای دارندگان وجود دارد.

فروش قطعات انواع گریدر هپکو

گریدر از جمله ماشین آلات چرخ لاستیکی و خودگردان است که دارای تیغه های قابل تنظیم می باشد که میان محورهای جلو و عقب قرار گرفته می شوند. امکان نصب تیغه ها در قسمت محورهای جلو و عقب گریدر قرار گیرد. لازم به ذکر است که کاربرد ماشین گریدر را در فصول سرد سال نیز می توان مشاهده نمود چون به واسطۀ این مدل خودرو می توان به سهولت حجم زیادی از برف موجود در سطوح جاده را پاک نمود. با توجه به کاربرد گسترده ای که این نوع ماشین دارد، فروش قطعات گریدر هپکو یک نیاز محسوب می شود چون مکانیکی بودن ماشین آلات و همچنین اجرای کارهای سنگین موجب آسیب دیدگی برخی از قطعات گریدر می شود. در این راستا نیاز دارندۀ گریدر نیاز به خرید قطعات گریدر هپکو داشته باشند.

جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص قیمت لوازم یدکی گریدر هپکو  و اصل بودن قطعات می توانید با کارشناسان فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()