لوازم یدکی جرثقیل اجزای اصلی این ماشین را تشکیل می دهد. جرثقیل یکی از کاربردی ترین و مؤثرترین ماشین آلات سنگین است که مصارف عمدۀ آن را می توان در صنایع ساختمان سازی، بنادر، اسکله های نفت و گاز و غیره مشاهده نمود. با استفاده از این نوع ماشین می توان اجسام خیلی سنگین را به سهولت بلند کرد و در ارتفاعات بالاتر از سطح زمین آنها را قرار داد. قدرت لازم جهت بلند کردن وسایل سنگین به واسطۀ نیروی بالابر که در طراحی و ساخت جرثقیل تعبیه شده است، تأمین می شود. البته این نوع ماشین مجهز به قطعات ریز و درشت در دسته بندی های متفاوت می باشد. فروش لوازم یدکی جرثقیل در لیست محصولات مجموعه هایی که در حوزۀ پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین فعالیت دارند، وجود دارد.

شرکت پارت یدک راهسازی از ابتدا که کسب و کار حرفه ای خود را راه اندازی نمود، هموراه در تلاش برای مرتفع نمودن دغدغه های دارندگان ماشین آلات راهسازی بود. در همین راستا مجموعه های مختلف که مجهز به خودروهای سنگین هستند، می توانند جهت تأمین قطعات و لوازم یدکی جرثقیل، گریدر و ... از مزایای لیفتراک استفاده نمایند.

فروش لوازم یدکی جرثقیل بر اساس برند

در حال حاضر کمپانی های متعددی در حوزۀ ساخت ماشین آلات جرثقیل فعالیت می کنند. این مسئله موجب شده تا متناسب با مدل و برندهای مختلف، فروش لوازم یدکی جرثقیل صورت گیرد. به طور کلی این مسئله تأثیر مستقیم بر روی چگونگی تأمین قطعات این ماشین خواهد داشت. خوشبختانه امکان تأمین  قطعات جرثقیل کوماتسو، سهند، سپاهان، هیوندا، دوسان و دیگر برندهای معتبر به صورت اورجینال وجود دارد. البته نیاز به دقت و توجه برای اطمینان یافتن از اصل بودن قطعات به واسطۀ کارشناسان فروش شرکت پارت یدک راهسازی خواهید داشت. توصیه می کنیم به مراکز معتبر عرضۀ قطعات اورجینال ماشین آلات سنگین مراجعه نمائید.

  پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 295
نمایش همه
علاقه مندی ها ()