لوازم یدکی لودر کوماتسو را می توانید به واسطۀ اکثر مراکز توزیع قطعات ماشین آلات سنگین تهیه نمائید. لودر یکی از مهمترین ماشین آلاتی است که در اکثر پروژه های راهسازی جهت خاکبرداری و حفاری زمین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ساخت لودر در دسته بندی های متفاوت صورت می گیرد که می توان به لودر چرخ لاستیکی، لودر چرخ زنجیری و بکهو لودر اشاره نمود. البته بکهو لودر در ابعاد مینی لودر طراحی می شود. با این تفاسیر زمان خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو باید مدل ماشین را مد نظر قرار دهید.

شرکت پارت یدک راهسازی به دلیل کسب تجربیات فراوان در خصوص تأمین قطعات ماشین آلات راهسازی، طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند با فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو اورجینال سطح کیفیت خدمات رسانی خود را به مشتریان ارتقاء ببخشند.

خرید لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی کوماتسو

لودر چرخ لاستیکی کوماتسو طرفداران زیادی دارد چون کاربرد اکثر این مدل لودر بر روی سطوح هموار است. از این رو در اجرای پروژه های ساخت و ساز شهری می توانند از مزایای این نوع لودر استفاده نمایند. لودرهای چرخ لاستیکی تحرک زیادی داشته و موجب افزایش قدرت حمل و نقل ماشین می شود. نصب سیم محافظ لاستیک در طراحی این نوع لودر موجب جلوگیری از اصطکاک لاستیک ها با سطح زمین می شود. فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو چرخ لاستیکی در متناسب با دسته بندی های لودر کمرشکن و معمولی صورت می گیرد.

لودر چرخ لاستیکی کمرشکن به لودرهای بزرگ اطلاق می شود و مجهز به شاسی به حالت مفصل مانند است که امکان اتصال قسمت عقب لودر را به قسمت جلویی لودر میسر می سازد. در این صورت باعث افزایش قدرت مانور و شعاع گردش لودر هنگام عملیات خاکبرداری می شود.

اگر نیازمند به خرید  قطعات لودر کوماتسو دارید، می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()