لودر از جمله ماشین آلات راهسازی است که در اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در همین راستا فروش  قطعات لودر ولوو در لیست محصولات فروشگاه های عرضۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی وجود دارد. لودر به عنوان یکی از ماشین آلات سنگین است که از آن جهت اجرای پروژه های عمرانی استفاده می کنند و از جمله ماشین آلات قدرتی محسوب می شود. لودر یکی از مهمترین و کاربردی ترین ماشین آلاتی است که سالم بودن تمامی قطعات لودر حائز اهمیت می باشد.

در همین راستا مجموعه های مختلف توانسته اند با بررسی نیاز بازار در حوزۀ فروش قطعات انواع لودر ولوو و دیگر برندهای معتبر در سطح کشور کسب و کار خود را تأسیس نموده اند. فروشگاه سرویس قطعه به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش لوازم یدکی لودر، گریدر، جرثقیل، بیل مکانیکی و ... فعالیت می کنند.

خرید انواع قطعات لودر ولوو

در حال حاضر مجموعه های مختلف که دارای لودرهای ولوو هستند، جهت تأمین قطعات مورد نیاز ماشین خود می توانند به مراکز عرضۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مراجعه نمایند. لودر کاربرد خاصی در اجرای پروژه های سنگین عمرانی دارد و به منظور جابجایی خاک و نخاله های ساختمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدیهی است که جهت انجام پروژه های استخراج معادن نیز به وفور از لودرهای ولوو استفاده می شود.

لودر یکی دیگر از ماشین آلاتی است که دارای ساختار مکانیکی بوده و جهت اجرای پروژه های سنگین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هر زمان امکان بروز صدمات فنی برای لودر وجود دارد و بدون شک نیاز به خرید لوازم یدکی لودر ولوو داشته باشید. واشر، پمپ های هیدرولیکی، قطعات چرخ، یاتاقان ثابت و متحرک، صفحه دیسک گردان، کاسه نمود، فیلترهای روغن و هوا و ... تنها تعداد محدودی از انواع قطعات لودر ولوو به شمار می روند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 492
نمایش همه
علاقه مندی ها ()