لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، قطعات اصلی این ماشین را تشکیل می دهد. با استفاده از بیل می توان زمین را با عمق بالایی حفر نمود و از آن به منظور اجرای پروژه های حفر کانال لوله کشی و گاز استفاده می شود. همچنین بیل مکانیکی کاربرد گسترده ای در امور ساخت و ساز دارد. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو متناسب با مدل هایی که از این برند در سطح کشور مورد استفاده قرار گرفته می شود. بیل مکانیکی کوماتسو صفر نمونه ای از ماشین آلات راهسازی است که در صنایع استخراج معادن نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود.

شرکت پارت یدک راهسازی چندین سال است که فعالیت خود را در حوزۀ واردات و عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین ادامه می دهد. از این مجموعه به صورت تخصصی قادر به تأمین انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو در مدل های مختلف می باشد.

فاکتورهای تعیین قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو

شرکت کوماتسو در کشور ژاپن تأسیس شده است و متناسب با نیاز جامعه توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع بیل مکانیکی در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ گردد. بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کوماتسو و بیل مکانیکی چرخ زنجیری کوماتسو دو دسته بندی اصلی ماشین آلات بیل کوماتسو به شمار می روند. از این رو هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو باید توجه ویژه به مدل و نوع آن داشته باشید چون شرکت سازنده متناسب با سطح کارایی بیل، از انواع قطعات ریز و درشت استفاده می کنند.

قیمت روز ارز، مدل بیل، نوع قطعات و رایج بودن آن از جمله فاکتورهای مهم و تعیین کنندۀ قیمت بیل مکانیکی کوماتسو به شمار می روند.

جهت اطلاع از قیمت انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می توانید با واحد فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید. پس از اطمینان از اصل بودن قطعات و سطح خدماتی که مجموعۀ مرتبط می دهد، می توانید قطعات مورد نظر خود را قیمت ارزان خریداری کنید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()