لوازم یدکی بیل مکانیکی متشکل از انواع قطعات ریز و درشت است که هر کدام از آنها در دسته بندی های متفاوت قرار گرفته می شوند و تا بتوانند عملکرد خاص خود را داشته باشند. بیل مکانیکی از جمله ماشین آلاتی است که جهت امور پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی بر اساس مدل و برندهای مختلف صورت می گیرد که می توان به برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیتاچی، هیوندا، ولوو و ... اشاره نمود.

برای خرید انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی با برندهای برتر می توانید از طریق شرکت پارت یدک راهسازی موجود بودن آنها را استعلام نموده و سپس با قیمت ارزان تهیه نمائید.

موارد مهم خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال

موارد مهم که در رابطه با خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل مطرح می شود، مرتبط به کیفیت قطعات و اصل بودن آنها است. توجه داشته باشید که هنگام خرید قطعات ماشین آلات سنگین باید لوازم یدکی اورجینال تهیه نمائید که ماندگاری بالایی داشته باشد. عدم استفاده از قطعات اصل می تواند باعث افزایش آسیب دیدگی بیل گردد.

با توجه به اهمیت کاربرد بیل مکانیکی در اجرای پروژه های سنگین راهسازی، عمرانی، ساختمان سازی، استخراج معادن و ... سالم بودن قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است. عدم توجه به قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی که دچار آسیب فنی قرار گرفته اند، می تواند کاهش عملکرد بیل مکانیکی گردد. همچنین امکان توقف کامل بیل مکانیکی وجود دارد و پیش از استفادۀ بیل مکانیکی توصیه می کنیم نسبت به تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده اقدام نمائید. قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی بر اساس مدل و نوع قطعات مشخص می گردد و وارداتی بودن اکثر قطعات موجب بی ثبات شدن قیمت قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چون  قطعات بیل مکانیکی می شود و جهت اطلاع از قیمت جدید لوازم یدکی انواع بیل مکانیکی می توانید با دفتر فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 518
نمایش همه
علاقه مندی ها ()