قطعات لودر فوتون اجزای اصلی لودر فوتون را تشکیل می دهند. کمپانی فوتون با تلاش فراوان توانسته است مجموعۀ خود را به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر خودروهای سنگین در سطح کشور به صنعت گران معرفی کند. از این رو کاربرد گستردۀ ماشین آلات سنگین فوتون را می توان در سطح جهان و همچنین کشورمان مشاهده نمود. با این تفاسیر خرید و فروش قطعات لودر فوتون بخشی از تجهیزات ماشین آلات راهسازی کشور را پوشش می دهد. در واقع متناسب با کاربرد لودرهای فوتون در کشور، نیاز به تأمین انواع قطعات لودر فوتون توسط مراکز عرضۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر نیز به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ واردات و پخش لوازم و قطعات لودر فوتون و دیگر برندهای معتبر خارجی به صورت اورجینال و قیمت ارزان می باشند. مجموعۀ ایران هیدرولیک مرکزی جهت پیشبرد وعده های مجموعۀ خود تلاش نموده همواره متناسب با ماشین آلات رایج در سطح کشور، امکانات لازم در خصوص تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی لودر با برندهای معتبر فراهم سازند.

خرید قطعات انواع لودر فوتون

همانطور که می دانید تنوع مدل های لودر که توسط کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین به بازار عرضه می شوند، بسیار است. بدین ترتیب هنگام خرید قطعات لودر فوتون توجه ویژه نسبت به مدل لودر داشته باشید. در حال حاضر لودر چرخ لاستیکی و لودر چرخ زنجیری دو دسته بندی اصلی ماشین آلات لودر با برندهای مختلف محسوب می شوند و کاربرد آنها را می توان در سطح کشور به وفور مشاهده نمود. در واقع هر کدام از انها با ویژگی های خاص متفاوت ساخته و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی لودر فوتون باید این نکتۀ مهم و کلیدی را در نظر بگیرید.

جهت سفارش  خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو و قطعات لودر فوتون می توانید با کادر فروش فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید.

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 529
نمایش همه
علاقه مندی ها ()