لوازم یدکی لودر کوماتسو از مواد اولیۀ درجه یک ساخته شده اند و این مسئله موجب شده تا از قدرت و توان بالایی در برابر فشار کاری سنگین برخوردار باشند. کوماتسو یکی از معتبرترین برندهای جهانی در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین به شمار می رود. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است موفق به ساخت انواع ماشین سنگین جهت اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی می باشند. فروش  لوازم یدکی لودر کوماتسو به منظور مرتفع نموده نیاز بازار در سطح کشور صورت می گیرد. در ادامۀ مقاله موضوع را بیشتر تشریح می کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه های تأمین کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی فعالیت تیم کاری مجرب خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار، در واقع مدل های مختلف لودر کوماتسو، اقدام به واردات و فروش لوازم یدکی لودر کوماتسو می نمایند.

تأمین انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو

کمپانی کوماتسو ژاپن طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است، موفق به ساخت ماشین لودر در مدل های مختلف گردد. در نتیجۀ این اتفاق، شاهد تولید و عرضۀ انواع لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری کوماتسو، قطعات لودر چرخ لاستیکی کوماتسو، لوازم یدکی لودر بکهو کوماتسو، لوازم یدکی مینی لودر کوماتسو و انواع قطعات لودر عظیم الجثه کوماتسو در مدل های مختلف می باشیم. بدین ترتیب افرادی که مالک ماشین آلات لودر هستند، جهت تأمین انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو به فروشندگان مطرح در این حوزه مراجعه می نمایند. نوع قطعات اورجینالی که در ساخت لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند، از کیفیت بالا برخوردار بوده و امکان اجرای کارهای سنگین خاکبرداری را برای راننده میسر می سازد.

بدین ترتیب مجموعۀ پارت یدک راهسازی با سرمایه ای که در اختیار دارد، توانسته از ابتدا در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات ماشین آلات راهسازی برند کوماتسو در سطح کشور فعالیت کند. هم اکنون امکان خرید غیر حضوری انواع قطعات لودر کوماتسو  و دیگر برندها را برای مشتریان مهیا سازند.  

 

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1071
نمایش همه
علاقه مندی ها ()