لوازم یدکی لودر نقش اساسی در عملکرد آن دارد. به عبارتی اجزای تشکیل دهندۀ لودر شامل قطعات در دسته بندی های مختلف می باشند. لودر از جمله ماشین آلات پر کاربرد در صنایع عمرانی و راهسازی به شمار می رود و با هدف جابجایی خاک، نخاله های ساختمانی، استخراج معادن و مواردی از این قبیل فعالیت می کنند. به دلیل فعالیت های سنگینی که از لودر استفاده می شود، احتمال آسیب فنی برای هر کدام از  لوازم یدکی لودر امکان پذیر می باشد. بنابراین باید نسبت به سلامت نگه داشتن ماشین و همچنین بروز اختلالات فنی برای لودر توجه نشان داد.

بدین ترتیب شرکت پارت یدک راهسازی فعالیت مجموعۀ خود را در عرصۀ تأمین قطعات و لوازم یدکی لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، گریدر، لیفتراک و غیره با برندهای مطرحی چون کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، زوملاین و غیره آغاز نموده و همچنان در حال توسعۀ این صنعت می باشند.

فروش لوازم یدکی انواع لودر

فروش لوازم یدکی لودر بر اساس مدل های مختلف آن صورت می گیرد که می توان به لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری، لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی، لوازم یدکی لودر بکهو، لوازم یدکی مینی لودر و لوازم یدکی لودرهای عظیم الجثه اشاره نمود. با توجه به کاربرد گستردۀ لودر در اجرای پروژه های عمرانی مختلف، تأمین قطعات لودر برای دارندگان این ماشین حائز اهمیت می باشد.

یاتاقان متحرک و ثابت، میلنگ، انواع پمپ هیدرولیک، پیستون، کاسه نمد، شارژ پمپ، جک خالی کن، دنده سر پلوس، صفحه گرافیت، رینگر، کله گاوی، قطعات زیربندی، انواع پمپ کارتریجی، پمپ حرکت، پمپ فرمان، واتر پمپ و سوپاپ هوا و ... برخی از انواع لوازم یدکی لودر به شمار می روند. البته هنگام تهیۀ آنها در نظر گرفتن مدل و برند لودر حائز اهمیت است.

برای کسب اطلاعات جامع در خصوص  قطعات لودر اورجینال با قیمت ارزان و مناسب می توانید از طریق مجموعۀ پارت یدک راهسازی اقدام نمائید.

 

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()