قطعات گریدر هپکو قسمت های اصلی ماشین را تشکیل می دهد و امکان حرکت و عملکرد اصلی خودرو را فراهم می کند. گریدر از جمله ماشین آلات سنگینی است که کاربرد آن را می توان در اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی به وفور مشاهده نمود. با توجه به اینکه گریدر یک ماشین مکانیکی است، هر لحظه امکان خرید قطعات گریدر هپکو  وجود دارد. فروش لوازم یدکی گریدر هپکو در دسته بندی های مختلف انجام می گیرد که می توان به قطعات موتوری گریدر، قطعات زیربندی گریدر، قطعات برقی گریدر و فیلترآلات گریدر اشاره نمود.

فروشگاه سرویس قطعه سال های متوالی است که توانسته متناسب با نیاز افرادی که مالک ماشین آلات سنگین هستند، قطعات و لوازم یدکی انواع گریدر هپکو و دیگر ماشین آلات سنگین را به فروش برسانند.

موارد مهم خرید قطعات گریدر هپکو

به طور کلی جهت خرید قطعات ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر باید به مراکز معتبر مراجعه نمائید. در واقع برخی از افراد اقدام به فروش قطعات تقلبی بجای اصل می نمایند و این مسئله نیاز به دقت و توجه از سوی شما دارد. فروش قطعات گریدر هپکو بر اساس مدل های مختلف این ماشین توسط عرضه کنندگان تجهیزات ماشین آلات راهسازی انجام می گیرد. طراحی ماشین گریدر به نحوی است که جهت هموار سازی سطوح ناصاف در اجرای پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ممکن است بر اثر برخورد با سنگ و یا قطعات سنگین برخی از قطعات گریدر هپکو دچار فرسودگی و یا آسیب دیدگی شود، که در نتیجۀ آن نیاز به تعویض و یا تعمیر لوازم یدکی گریدر هپکو باشد.

اگر نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر کاترپیلار و هپکو با قیمت ارزان و کیفیت عالی دارید می توانید به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ فروش قطعات و تجهیزات ماشین آلات گریدر در تهران فعالیت می دارد.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()