قطعات لودر کوماتسو شامل انواع لوازم یدکی با متریال مختلف می باشند که در دسته بندی های متفاوت درون لودر مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به کاربرد عمدۀ لودر در اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی، بروز حادثۀ فنی برای لودر هر زمان امکان پذیر است. به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد لودر، پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید قطعات لودر کوماتسو و یا هر برندی که در اختیار دارید، نمائید. هنگام خرید لوازم یدکی لودر توجه داشته باشید که متناسب با مدل و برند لودر باشد چون تأثیر مستقیم بر روی قیمت، کیفیت و کارایی قطعات خواهد داشت.

اگر خواستار خرید لوازم یدکی لودرهای کوماتسو می باشید، می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید و به صورت تلفنی خواهید توانست قطعات لودر مورد نظر خود را استعلام نموده و پس از موجود بودن و اطمینان از اصل بودن آن را تهیه نمائید.

فروش قطعات انواع لودر کوماتسو

امروزه توسط فروشندگان معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، امکان خرید انواع قطعات لودر کوماتسو برای مالکین این برند ماشین وجود دارد. تا کنون مشاهده نموده اید، آسیب دیدگی برخی از قطعات می تواند باعث کاهش عملکرد اتومبیل شود و در صورت بی توجهی سطح خسارت وارده به ماشین افزایش می یابد. این مسئله در رابطه با هر دستگاه و ماشین مکانیکی صدق می کند. بنابراین به دارندگان لودر کوماتسو و هر برند دیگری توصیه می کنیم نسبت به صدمات وارده به ماشین آلات اهمیت نشان دهید و رسیدگی زود هنگام به آسیب های فنی ماشین، می تواند سطح صدمات و هزینۀ تعمیرات ماشین را به حداقل برساند. خرید و فروش قطعات لودر کوماتسو نیز به همین منظور در سطح کشور صورت می گیرد.

جهت استعلام قیمت و خرید قطعات لودر ولوو و کوماتسو اصل و یا هر برند داخلی و خارجی دیگر می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()