لوازم یدکی لیفتراک شامل انواع قطعات کوچک و بزرگ می باشند. طراحی و ساخت ماشین آلات لیفتراک در مدل های مختلف چون لیفتراک دیزلی، لیفتراک برقی، لیفتراک دستی و لیفتراک دوگانه سوز با برندهای معتبر ولوو، هپکو، هایسر، دوسان، تویوتا، سهند، کوماتسو، کاترپیلا و غیره در داخل و خارج از کشور صورت می گیرد. بدین ترتیب فروش لوازم یدکی لیفتراک را متناسب با تنوع ماشین آلات موجود در بازار صورت می گیرد.

با توجه به کاربرد گسترده ای که ماشین لیفتراک دارد، جهت خرید انواع  لوازم یدکی لیفتراک می توانید به شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید. پس از استعلام موجود بودن قطعات لیفتراک، قیمت آنها و اطمینان یافتن از اصل بودن آنها، می توانید لوازم یدکی گریدر مورد نظر خود را سفارش دهید.

معرفی انواع لوازم یدکی لیفتراک

کاربرد مهم ماشین آلات لیفتراک جهت جابجایی کالاهای مختلف در محیط های انبار کارخانجات، فروشگاه های پخش مواد غذایی، میوه و تره بار، اسکله ها و بنادر و غیره به کار برده می شوند. به طور کلی استفاده از لیفتراک می توان سرعت حمل و نقل اقلام را به میزان قابل توجهی سرعت بخشید و بتوان در زمان و هزینه به میزان چشمگیر صرفه جویی نمود. بنابراین مشاهدۀ کوچکترین اختلال و بروز نقص فنی برای لیفتراک، نیاز به بررسی دقیق قسمت های مختلف لیفتراک و خرید لوازم یدکی لیفتراک متناسب با مدل و برند آن می باشند.

قیمت لوازم یدکی لیفتراک به نوع، جنس و برند قطعات بستگی دارد. البته وارداتی بودن برخی از انواع قطعات و لوازم یدکی اصل لیفتراک، قیمت ارز به طور مستقیم بر روی قیمت قطعات تأثیرگذار خواهد بود.

جهت سفارش و آگاهی از لیست قیمت انواع قطعات لیفتراک می توانید با مرکز فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید و پس از بررسی تمام جوانب و اطمینان از اصل بودن، می توانید خرید قطعات اصل را انجام دهید.

 

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()