لوازم یدکی گریدر به توان یکی از ماشین آلات سنگین بزرگ در حوزۀ امور پروژه های راهسازی و عمرانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همانطور که تا کنون در سطح جهانی ماشین آلات گریدر را مشاهده نموده اید، جهت مسطح نمودن سطوح ناهموار مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به کاربردی که دارد، رانندگان این خودرو ممکن است نیاز به خرید انواع  لوازم یدکی گریدر  داشته باشند چون حوادث فنی برای ماشین خبر نمی کند.

جهت سفارش انواع لوازم یدکی گریدر کوماتسو، ولوو، هیوندا، کاترپیلار و غیره می توانید به شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید. بدین ترتیب می توانید قطعات گریدر مورد نظر خود را استعلام نمائید، در صورت وجود می توانید آنها را خریداری کنید و یا سفارش دهید.

خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو

کوماتسو یکی از برندهای معتبر ژاپنی است و امروزه شاهد کاربرد ماشین آلات سنگین این برند در سطح کشور می باشیم. بدین ترتیب مالکین ماشین آلات این برند، در برخی از مواقع نیاز به خرید لوازم یدکی گریدر کوماتسو خواهند داشت و می توانند با مراجعه به مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی خرید مورد نظر خود را انجام دهند.

فروش قطعات گریدر اصل توسط برخی از مجموعه های توزیع کنندۀ ماشین آلات سنگین صورت می گیرد. از ماشین آلات گریدر در فصول سرد سال جهت برف روبی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شود و هر زمان امکان برخورد قطعات تیغۀ گریدر بر روی سطوح ناهموار و سنگ وجود دارد و می تواند موجب از بین رفتن لبۀ تیز تیغه گردد و ممکن نیاز به تعمیر و یا خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال نو باشد که جایگزین قبلی آن نمود.

جهت استعلام قیمت  قطعات گریدر می توانید با واحد فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()