لوازم یدکی بیل مکانیکی اجزای اصلی ماشین را تشکیل می دهد و باعث متمایز نمودن ماشین بیل نسبت به دیگر ماشین آلات سنگین می شود. کاربرد بیل مکانیکی جهت اجرای پروژه های سنگین عمرانی است و جهت خاکبرداری عمیق زمین مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی چون چنگک، گراپ، سنگ جت، چکش و غیره می توان کارایی ماشین بیل را توسعه بخشید. با بهره گیری از ماشین آلات سنگین، می توان به پروسۀ کارهای اجرایی که توسط این ماشین انجام می گیرد، سرعت بخشید.

شرکت پارت یدک راهسازی با توجه به نیاز بازار توانسته شرایط مناسبی جهت واردات و پخش تجهیزات ماشین آلات راهسازی چون قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هپکو و غیره را در سطح تهران تأسیس نماید. با کسب تجربیات فراوان امکان خرید قطعات اصل با قیمت ارزان را برای مشتریان فراهم نموده است.

مهمترین نکات خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی، نیاز به در نظر گرفتن یک سری نکات مهم است که می توان به تهیۀ قطعات اصل اشاره نمود. همانطور که می دانید متناسب با تنوع برندهای بیل مکانیکی، فروش انواع قطعات بیل مکانیکی توسط عرضه کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین صورت می گیرد.

اجزای اصلی تشکیل دهندۀ بیل مکانیکی را باکت، مفصل بازویی شکل، کابین گردان راننده، قطعات چرخ بیل و ... تشکیل می دهد. مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد هر کدام از قسمت های بیل، نیاز به بررسی دقیق تر دارد، تا بدین وسیله بتوان مشکلات ایجاد شده را مرتفع نمود. ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات بیل مکانیکی باشد.

شرکت پارت یدک راهسازی با تلاش و پشتکار فراوان توانسته امکان خرید و فروش انواع  قطعات بیل مکانیکی اصل را متناسب با برندهای مختلف انجام دهد.

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 543
نمایش همه
علاقه مندی ها ()