قطعات بیل مکانیکی کوماتسو جهت انجام فعالیت های خاص درون سیستم بیل قرار گرفته اند. هر چه از گذشته نسل اول ماشین آلات سنگین می گذرد، شاهد تولید و عرضۀ انواع ماشین آلات عظیم راهسازی هستیم که قابلیت های متفاوتی از یکدیگر دارند و بسیار عظیم الجثه ساخته می شوند و صرفه جویی مالی زیادی را برای کمپانی ها به ارمغان می آورد. این مسئله در رابطه با ماشین بیل مکانیکی کوماتسو نیز صدق می کند. در ادامۀ مقاله به برخی از دسته بندی های مختلف قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل می پردازیم، تا اطلاعات بیشتری در رابطه با خودروهای بیل داشته باشید.

فروشگاه سرویس قطعه به دلیل سابقۀ فعالیتی که دارد، در لیست محصولاتی که عرضه می کند، امکان خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش قطعات بیل مکانیکی کوماتسو در دسته بندی های مختلف

همانطور که می دانید، پیچ و رولپلاک، هر کدام به عنوان قطعات بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات محسوب می شود و این مسئله نشان دهندۀ گستردگی و تنوع لوازام یدکی بیل مکانیکی کوماتسو را نشان می دهد. قطعات کابین بیل مکانیکی، قطعات چرخ، قطعات سر بیل، دکل و استیک، موتور دیزلی، پمپ هیدرولیکی و سلکتور برخی از انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندها محسوب می شوند.

نکتۀ مهمی که در زمینۀ خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی زوملاین و... وجود دارد، توجه به برند و مدل ماشین است چون ممکن است شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین برای چندین خودرو، از قطعات تقریباً مشابه استفاده کرده باشند. در این صورت نیاز به اطلاعات جامعی در خصوص مشخصات فنی قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و یا لوازم یدکی مورد نظرتان خواهید داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ خرید و قیمت روز انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال می توانید با دفتر فروش سرویس قطعه تماس حاصل فرمائید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()