قطعات لودر کوماتسو از دسته بندی های مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از آنها به منظور انجام کار خاص طراحی و درون سیستم لودر جایگذاری شده اند. لودر با توجه به ویژگی های ظاهری و فنی که از آن برخوردار است، جهت انجام کارهای سنگین چون امور خاکبرداری در اجرای پروژه های عمرانی، راهسازی و استخراج در معادن مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در صورت بروز مشکلات فنی برای ماشین، ممکن است نیاز به خرید قطعات لودر کوماتسو خواهید داشت. جهت تأمین لوازم یدکی لودر، مراکز فروش معتبر را به شما پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ فروش تجهیزات ماشین آلات راهسازی همچون لودرهای کوماتسو، بلدوزر، گریدر، غلطک و غیره در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و همچنان مشتریان خاص خود را در سطح کشور دارد.

فروش قطعات لودر کوماتسو

لودر از قطعات کوچک و بزرگ زیادی در گروه های مختلف تشکیل شده است و در واقع لوازم یدکی لودر کوماتسو، اجزای اصلی تشکیل دهندۀ آن محسوب می شوند. اگر مالک لودر چرخ زنجیری کوماتسو هستید، جهت خرید قطعات لودر چرخ زنجیری لودر کوماتسو، مدل و مشخصات فنی قطعات و ماشین را مد نظر داشته باشید. در واقع کمپانی کوماتسو، متناسب با شرایط مختلف، مدل های متنوعی از لودر و دیگر ماشین آلات سنگین را تولید نموده و به بازار عرضه نموده است.

هنگام خرید قطعات لودر دوسان و کوماتسو ، توجه به این موضوع مهم ضرورت دارد. عدم توجه به این نکات، ممکن قطعات اشتباهی و یا تقلبی خریداری نمائید که استفادۀ آنها درون ماشین، عملکرد لودر را کاهش می دهد.

فروشگاه سرویس قطعه به عنوان یکی از فروشندگان تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در سراسر کشور، امکان خرید قطعات لودر کوماتسو ارزان را برای مالکین این مدل خودرو فراهم نموده است.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 573
نمایش همه
علاقه مندی ها ()