قطعات گریدر هپکو از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند، تا مقاومت لازم جهت انجام کارهای سنگین راهسازی را داشته باشند. با توجه به ماهیت مکانیکی بودن ماشین آلات گریدر، هر زمان احتمال خراب شدن برای هر یک از انواع قطعات گریدر هپکو وجود دارد. بنابراین ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی گریدر باشد. با این تفاسیر، کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، به شما کمک می کند که بتوانید با بهترین قیمت و کیفیت بالا خرید قطعات گریدر هپکو را انجام دهید.

فروشگاه سرویس قطعه به صورت کاملا تخصصی در زمینه واردات و پخش انواع تجهیزات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین راهسازی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان با عرضه انواع قطعات گریدر هپکو و دیگر ماشین آلات سنگین این کمپانی به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد.

مهمترین نکات خرید قطعات گریدر هپکو

البته به دلیل مکانیکی بودن ماشین آلات، با گذشت زمان بیش از گذشته ممکن است ماشین دچار فرسودگی شود و برخی از قطعات و لوازم یدکی گریدر هپکو تحت فشار کاری که قرار گرفته می شوند، دچار مشکل و آسیب دیدگی قرار گیرند. بدین ترتیب به محض رویت کوچک ترین اختلال در عملکرد هر یک از قسمت های گریدر هپکو، پیشنهاد می کنیم به طور دقیق تمامی قطعات گریدر هپکو مورد بررسی دقیق قرار گرفته شود و پس از مرتفع نمودن ایراد فنی ماشین، از آن استفاده نمائید. در واقع استفاده از ماشین آسیب دیده، می تواند باعث گسترش مشکلات فنی در داخل ماشین گردد و صدمات جدی تری گریدر وارد کند و هزینه تعمیرات ماشین به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

جهت  خرید قطعات گریدر هپکو با مدل های مختلف می توانید به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق لوازم یدکی، به صورت کاملا تضمین شده با قیمت ارزان و کیفیت عالی و اورجینال تهیه نمائید.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1127
نمایش همه
علاقه مندی ها ()