قطعات بیل مکانیکی کوماتسو را می توان با مناسب ترین قیمت از فروشگاه سرویس قطعه به همراه گارانتی معتبر تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد، و  با اطمینان کامل از سراسر کشور تحویل گرفت. بیل مکانیکی کوماتسو از دقیق ترین و کاربردی ترین ماشین آلات حفاری و عمرانی است، که در انواع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی طراحی و عرضه می شود و  اغلب در پروژه های عمرانی عظیم و پیچیده مورد استفاده قرار می گیرد، و بدیهی است که انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نیز در قسمت های حرکتی این ماشین آلات هم با یکدیگر متفاوت است. انجام فعالیت های سنگین و سخت حفر کانال و گودال، کندن جوی، گودبرداری، خاکبرداری، معدنکاری، لایروبی رودخانه، تسطیح خاک و غیره از جمله کاربردهای این ماشین آلات غول پیکر و سنگین است، که به مرور سبب سایش و استهلاک قطعات بیل مکانیکی کوماتسو می شود، و چاره ای جز تعویض آن ها با لوازم یدکی اصل این برند ژاپنی برای دارندگان این ماشین آلات سنگین نمی گذارد.

قیمت قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اصل

ماشین آلات کوماتسو نیز همانند دیگر ماشین آلات صنعتی و سنگین  در برندهای معتبردنیا روز به روز در حال پیشرفته شدن و افزایش بهره وری و عملکرد می باشند، و بدیهی است که تکنولوژی ساخت و متریال مصرفی انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو نیز به سمت بهینه تر شدن این محصولات پیش می رود، و از نظر سایز، متریال مصرفی و کیفیت تولید این محصولات تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند.

بهترین و مطمئن ترین راه خرید قطعات بیل مکانیکی هپکو و کوماتسو اصل و باکیفیت مراجعه به مجموعه های معتبر و نمایندگی های آنلاین واردات و عرضه لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی می باشد، تا با مناسب ترین قیمت و اطمینان از سلامت فیزیکی کالا بتوان محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور بدون صرف وقت و هزینه های اضافی تحویل بگیرند.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()